Krabi

Jelikož momentálně s přitelem bydlíme v Thajsku, říkala jsem si, že Vám občas napíšu článek a přihodím fotky zajímavých míst, které jsme navštívili, tak doufám, že Vás to bude zajímat. Tento článek je spíš takový fotočlánek našeho výletu na překrásné Krabi. Někdy totiž ani slova nejsou potřeba a stačí si užít té atmosféry. 🙂

Tentokrát jsme se vydali na další místo, kterým je město Krabi na jihu Thajska. Po příletu jsme se na dvě noci ubytovali přímo v Krabi Town, odkud jsme se jeli podívat na krásný rozlehlý chrám, který můžete vidět pod tímto odstavcem, a druhý den jsme strávili celodenním výletem k asi 60km vzdálenému Emerald Poolu. Večer jsme ještě stihli obejít velký sobotní noční trh se spoustou jídla, pití i suvenýrů.

Emerald Pool je úžasný zázrak přírody. Třpytící se tyrkysově modrá průzračná voda, všude úplný klid, procházka džunglí a možnost vykoupat se v jednom z těchto přírodních rybníků ve vyhřáté vodě rozhodně stojí za to. 🙂

Na celou dobu pobytu na Krabi jsme si půjčili skůtr a další den jsme se vydali k 20km vzdálené pláži Aonang Beach, kde jsme se ubytovali na další 3 noci. Okolí Aonang mě úplně nadchlo a můžete to vidět i na fotkách. Nádherné pláže obklopené útesy skal a palmami, malé dřevěné lodičky, kterými se můžete nechat zavést na okolní ostrůvky nebo pláže, které nejsou jinak přístupné, a podél pláže promenáda obklopená samými obchůdky, kavárnami a restauracemi dělá toto místo úžasné pro dovolenou aktivní nebo jen plážovou a odpočinkovou. 🙂

Poslední den na Krabi jsme vstali brzy ráno a jeli si na imigrační prodloužit víza o 30 dní, o tom zase článek někdy příště. 🙂 Po cestě zpátky jsme se stavili u úžasného chrámu. Jmenuje se Tiger Cave Temple a k jeho vrcholu musíte zdolat 1237 schodů. A nejsou to jen tak obyčejné schody, jsou hodně strmé, místy úzké, a rozžhavené kovové zábradlí Vám taky zrovna nepomůže. Když ale vylezete, zjistíte, že ten výhled za to rozhodně stál. No koukněte sami. 🙂

Je to nádhera si jen tak jet na skůtru a koukat se touto krajinou. Všude samé skály, palmy, prostě příroda. Krabi rozhodně můžeme doporučit! 🙂